سفارش تبلیغ
صبا ویژن

میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز

 

میثم شکری ساز یکی از کارآفرینان و مدیران جوان نمونه کشور است که فعالیت های متعددی در زمینه تالیف و ترجمه کتاب در کارنامه خود دارد.

کتاب های تالیف و ترجمه دکتر شکری ساز معمولا در زمینه های مدیریت، بازاریابی و فروش، روانشناسی و بازرگانی است.

در این مقاله با ما همراه باشید تا ابتدا نگاهی به رزومه و فعالیت های دکتر شکری ساز بیاندازیم و سپس به معرفی و بررسی کتاب های تالیف و ترجمه شده توسط ایشان بپردازیم.

 

بیوگرافی میثم شکری ساز

 

دکتر میثم شکری ساز متولد 1365، دارای مدرک دکتری کارآفرینی از دانشگاه آزاد اسلامی، MBA از دانشگاه آشتن بایس برلین آلمان و امیرکبیر تهران و همچنین دارای مدرک کارشناسی مهندسی صنایع می باشد.

دکتر شکری ساز اکنون به عنوان یکی از موفق ترین کارآفرینان و مدیران کشور شناخته می شود. وی همچنین یکی از مشاوران برجسته کشور در زمینه های مدیریت، ارتباطات، بازاریابی و فروش، منابع انسانی و کارآفرینی است.
دکتر میثم شکری ساز


دکتر شکری ساز هم اکنون مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگ پارس پندار است. این گروه در زمینه آموزش مجازی، آموزش حضوری، انتشارات، مشاوره کسب و کار و کاریابی فعالیت های مختلفی را انجام می دهد.

همانطور که در بالا اشاره شد، دکتر شکری ساز نیز نویسنده و مترجم است و کتاب های متعددی در زمینه های مختلف تالیف و ترجمه کرده است. علاقه دکتر شکری ساز به این رشته ها جرقه ای برای مطالعه بهزیستی در این رشته ها و ارائه آخرین دیدگاه ها و مطالب به جامعه علمی ایران بوده است. در ادامه نگاهی به این کتاب ها خواهیم داشت.

 
معرفی کتاب های میثم شکری ساز

دکتر شکری ساز بیش از 20 عنوان کتاب تالیف و ترجمه کرده است. در ادامه فهرستی از مهم ترین کتاب های این نویسنده و مترجم جوان تالیف و ترجمه شده است:

 

کتاب های نوشته میثم شکری ساز

 

تاکنون بیش از 10 عنوان کتاب در موضوعات مختلف توسط میثم شکری ساز تالیف و منتشر شده است. مهمترین آنها و توضیحات مختصر هر کتاب در زیر آمده است:

    ناگفته های تاریخ اندیشه های مدیریت - میثم شکری ساز (1396)، نصوح، شابک: 978-600-5088-58-8

روی جلد این کتاب می خوانیم:

مدیران و رهبران سازمان‌ها، شرکت‌ها، مؤسسات، مؤسسات و همه باید از تغییرات در نظریه‌های جدید (سازمان، مدیریت و رفتار سازمانی) آگاه باشند تا بتوانند به شرایط جدید واکنش مناسب نشان دهند.

این کتاب با ارائه نظریه ها و مفاهیم جدید از نظر تغییرات جدید (شرایط اقتصادی ناپایدار، فناوری های بسیار در حال تغییر، رقابت جهانی، تنوع نیروی کار و ساختارهای سازمانی جدید و ...) درصدد است خلأ علمی کوچکی را پوشش دهد.

    بازاریابی مدرن - میثم شکری ساز (1396)، شابک: 978-600-5088-56-4

در توضیح این کتاب می خوانیم:

بازاریابی و بازاریابی از جمله عوامل مهمی هستند که می توانند به فروش یک محصول یا خدمات کمک کنند. برندها و کسب و کارها از بازاریابی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند.

در واقع می توان گفت یکی از مهم ترین بخش های یک کسب و کار بازاریابی است و موفقیت در آن می تواند تمام جنبه های مختلف یک کسب و کار را تحت تاثیر قرار دهد.

    گردشگری و هجرت تحصیلی از دیدگاه اسلام - پارسیان دانش پندار (1398) - شابک: 978-622-7016-01-45

در توضیح این کتاب می خوانیم:

مهاجرت یک پدیده اجتماعی است که تأثیرات بسیاری بر ابعاد مختلف جوامع بشری می گذارد. یکی از پیامدهای مهم آن ظهور تمدن هاست. تاریخ نشان می‌دهد که قدیمی‌ترین تمدن‌ها تا جدیدترین تمدن‌ها در پی یک مهاجرت پدید آمده‌اند…
این کتاب برگرفته از میثم شکری ساز است
تصویری از کتاب استیبل دکتر شکری ساز

    مدیریت کسب و کار نوین - میثم شکری ساز - شابک: 9-58-6512-622-978

در توضیحات این کتاب آمده است:

دنیای تجارت دنیایی پر از رقابت است و کسانی که به ابزارهای مدیریتی جدید مجهز باشند موفق خواهند شد. در این فضای رقابت و فراز و نشیب، سازمان هایی پیروز خواهند شد که اصول علمی و عملی مدیریت را در روح و جسم خود داشته باشند. به عبارت دیگر امروزه با افزایش تقاضای جامعه از سازمان ها، نقش سنتی سازمان ها به چالش کشیده شده است. سازمان‌ها دیگر صرفاً اشخاص حقوقی نیستند که با ارائه محصولات و خدمات سود می‌برند. در مقابل جامعه نیز مسئول هستند.

    روابط فردی و سازمانی - پارسیان دانش پندار - شابک: 978-622-6512-1-54

در توضیحات این کتاب آمده است:

مدیران موفق شطرنج بازان بزرگی هستند که می دانند هر کارمندی منحصر به فرد است و برای موفقیت در صفحه سیاه و سفید کسب و کار باید آن را بر اساس مهارت ها و ظرفیت های خود در سازمان حرکت دهند.

مدیریت افراد بر یادگیری، بهره‌برداری از تفاوت‌ها، فرآیند منصفانه و اساساً عواملی تمرکز دارد که ما آن‌ها را بدیهی می‌دانیم، اما سعی در درک و استفاده بهتر از آنها نداریم.